Felanmälan & hjälp

Här kan du få hjälp i de ärenden du finner till vänster i menyn.

Förvaltningskontoret

I de fall ärendet du behöver hjälp med inte finns i menyn till vänster är du välkommen att besöka oss på förvaltningskontoret. Vi finns på Marknadsvägen 189, baksidan av huset och bemannas av HSB. 

Öppettider

Tisdag 08.00-10.00
Torsdag 15.30-18.00

Det är även möjligt att boka en besökstid. Ring eller mejla HSB så kontaktar förvaltningen er så ni kan komma överens om en tid.

HSB teknisk förvaltning
Hanterar:
Fel i lägenhet, fastighet samt utemiljö, tekniska frågor avseende fastighet, renoveringsansökningar, störningar i boendet, hyra gästlägenhet m.m.

Telefon kundtjänst        010-442 11 00
Vardagar                            08-16:30

Övrig tid kopplas ni vidare till jour.         

Felanmälan/kontakt på nätet:
www.hsb.se
E-post: service.stockholm@hsb.se

Bredablick ekonomisk förvaltning
Hanterar:
Hyres - och avgifter, överlåtelser, panter, mäklarbilder, parkerings- och förrådsrelaterade frågor, lokaluthyrning och andrahandsuthyrning. 

Telefon kundtjänst        010-177 59 00
Vardagar                            07-16                 

bredablickforvaltning.se/kontakt

E-post: info@bredablickgruppen.se

Andra fel/frågor

Vid andra fel (vardagar 08-16:30) kontakta HSB på 010-442 11 00. Övrig tid kopplas ni till deras fastighetsjour. 

Du kan även göra felanmälan på webben via denna länk.

PHM Digital

Vi använder PHM Digital, logga in på www.phmdigital.se . Det finns även en app "PHM Digital Mitt boende". Man kan även se sina avier, lägenhetsutdrag, nyheter, föreningens kalender, mm. Felanmälningar av fastighet, utemiljö & lägenhet sker till HSB. 

Fel på balkongen

Våra balkonger byggdes av Balco. Alla fel anmäls direkt till www.balco.se/serviceanmalan

Mäklare

Mäklare kan vända sig till maklare@bredablickgruppen.se .
Obs! Era köpare behöver vara medlemmar i HSB. Skicka medlemsbevis/kvitto på betalt medlemskap till Bredablick.